Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Help Bubble Town van SE W995

  • Sarah

    Hallo allemaal,

    ik heb nu enkele maanden de Sony Ericsson W995 waar onder andere Bubble Town op zit. Leuk spel maar ik kom niet verder dan level 6-4 (2e level met zo'n zwart masker er in). Hoe maak ik het grote monster in het midden dood? Ik heb alle bubbels weg maar toch blijft het spel doorgaan en iedere keer verlies ik het potje. Heb geen idee hoe het “monster” te verslaan. Wie kan mij helpen zodat ik verder kan, ik speel nu al weken steeds dezelfde levels, wordt een beetje saai.

    Alvast bedankt!!

    Sarah

  • danielle

    Hoi,

    Ik heb ook een SE maar dan een W205

    Het is echt een leuk spel ja!

    Maar ik kom idd ook niet verder dan level 6-4.

    Volgens mij zit er onder dat masker (of spin) nog een bolletje ofzo, maar die krijg ik niet weg en verlies ik dus steeds.

    Dus hoop op meer antwoorden!

  • Dino

    Hoi,

    Verslavend spelletje!

    Volgens mij moet je als je alle tentakels weg hebt geschoten vijf keer een borb op het hoofd van de spin afschieten (en tussendoor weer alle tentakels wegschieten) en dan is het level opeens klaar.

  • Dino

    Onee wacht zes keer op z'n hoofd

  • Daan

    Hai,

    Dus je wilt zeggen dat wanneer je bv een oranje balletje hebt je deze 6 x moet schieten.

    Dus 2 x een rijtje maken of echt 3 keer op zijn hoofd?

    Ik wordt er echt helemaal gek van, ik kom maar niet verder! :(

    Greetz Daan

  • joeri

    hallo,

    je moet eerst alle spinnetjes wegspelen en daarna de borbs BOVEN op het hoofd van de eindbaas schieten, dus op het rode gedeelte. als je dat doet komen er ook geen extra spinnetjes bij en heb je hem in 5 of 6 schoten verslagen.

    groete.

  • marc

    En Sarah de oplossing al gevonden? Ik zou het ook graag weten.

    Wil U mij het eens mailen.

    groetjes

    marc

  • Jessica

    Het klopt wat dino zegt!! op zijn kont schieten! ook als er nog andere kleuren staan is het al mogelijk! wel vanaf bovenaf raken!

    Zodra je pang hoort dan raak je de boss dus! Bij mij ging hij bij de 5e keer dood!

    En nu weer lekker verder spelen!

    succes allemaal!

  • Zaacom

    en nu kom ik niet verder bij 9-3.

    wie oh wie heeft de oplossing?

    Groetjes van Zaar.

  • Miss Arabia

    Heb zo juist de laatste Level behaald en nu? ik heb twee opties: opnieuw beginnen, of replayen :( - had een upgrade van het spel verwacht of iets in die richting jammmmerrrrrr!!!!