Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

N73 nokia pcSync

  • Jeroen

    Hallo

    Ik heb problemen met mijn N73 om te synchroniseren met de pc (outlook).

    Als ik hem aan sluit kan ik wel mijn adres boek synchroniseren maar de agenda doet hij niet hij geeft dan systeem fout aan.

    Ik heb mijn N73 ook al laten update bij de service point van nokia daar konden ze ook niet vertelen waar het aan zou kunnen liggen.

    Heeft iemand er ervaring mee of weet de oplossing dan hoor ik dat graag.

  • gemma

    beste jeroen,

    heb je inmiddels als een oplossing gevonden voor je probleem? Ik heb hetzelfde probleem en ook nog geen oplossing (ook al bij nokia laten updaten)!

    hoop dat je inmiddels een oplossing hebt voor ons probleem. Ik kan er verder helemaal niets over vinden!

    mvg Gemma

  • Jeroen

    Hallo

    Ik heb inmiddels een ander toestel gekregen van T-mobile en in het begin ging het goed maar nu heb ik weer het zelfde probleem met mijn toestel.

    als het mee zit ga ik aankomende week wederom terug naar de winkel.

    als jij de oplossing er voor hebt zou ik het graag willen weten

    mvg

    Jeroen

  • gemma

    beste jeroen,

    is je probleem inmiddels al opgelost met het synchroniseren van je n73? Ik krijg t echt niet voor elkaar (alle software helemaal up to date, maar helaas). Nokia kan me ook niet helpen! Ik krijg telkens hetzelfde advies…. download de nieuwste updates…. tja ik kan wel bezig blijven, maar dat is niet t probleem WEET ik.

    hoop dat t bij jou nu wel gaat.

    Groetjes GemmaJeroen schreef:

    >

    > Hallo

    >

    > Ik heb inmiddels een ander toestel gekregen van T-mobile en

    > in het begin ging het goed maar nu heb ik weer het zelfde

    > probleem met mijn toestel.

    > als het mee zit ga ik aankomende week wederom terug naar de

    > winkel.

    >

    > als jij de oplossing er voor hebt zou ik het graag willen weten

    > mvg

    > Jeroen

  • Jeroen

    Hallo Gemma

    Nou ik ben voor de 2de keer terug geweest naar de winkel met mijn 2de nieuwe telefoon.Ze hebben alle software opnieuw ingelezen maar dat mocht ook niet baten het blijft gewoon een probleem. Ben wederom naar de winkel geweest en mijn telefoon is opgestuurd naar de NOKIA maar ik heb hem met het zelfde probleem terug gekregen terwijl men zij dat hij weer goed was. Ik heb op div.PC het geprobeerd maar ook dat mocht niet helpen. Dus het blijft gewoon een … toestel. Ik denk eraan om geen nokia meer tenemen

    Mocht jij nog iets weten dan hoor ik het wel of als iemand anders de oplossing weet of een idee hebt laat het maar weten.

    mvg

    Jeroen