Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Games *jar files als *zip

  • Tom

    Hallo

    Ik heb mooie sites gevonden voor games voor mij SE K750i hier op het forum en andere. Nu heb ik diverse games gedownload en blijken het ZIP files te zijn die mijn mobiel niet kan installeren. De ZIP ( gecomprimeerde ) files worden als blauwe ruit zichtbaar in mijn mobiel. Vaak staan de files toch als JAR files op de site. Hoe kan dit? Is er eventueel wat aan te doen? Zitten juist leuke spelletjes tussen.

    Sites zijn:

    http://gallery.mobile9.com/c/softwares/3/?st=3

    http://www.mobileplayground.co.uk/uploads/SonyEricsson/

    groetjes

    Tom

  • CoolDude

    Windows (XP) heeft de neiging om JAR-files bij het downloaden/opslaan automatisch te herbenoemen naar .ZIP (omdat een JAR-file eigenlijk gewoon een ZIP-file is met een andere extentie). Gewoon de extentie .ZIP weer wijzigen in .JAR en je hebt je JAR-file weer …

  • Tom

    Bedankt Cooldude!!

    Het werkt perfect zo.

    Voor de duidelijkheid: bestand opslaan als “alle bestanden” en “.jar” achter het bestand zetten.

  • dennis

    nou sorry ej maar mij lukt het namelijk echt niet zou iemand het voor mij gewoon echt heel duidelijk op willen schriijven hoe he tmoet want ik begrijp der nix van;)

    alvast bedankt dennisTom schreef:

  • Tom

    Het is een ZIP ( gecomprimeerde ) bestand. Als je opslaan als kiest moet je alle bestanden kiezen ( bestandstype ) en achter het bestand moet je .jar ( punt jar ) zetten. Deze bestanden zet je dan over van je computer naar je mobiel in een map ( bij mij is dat overige ) en daar kun je ze installeren naar je spelletjes map op je mobiel.

  • dennis

    ej tnQ man het is gelukt sorry voor de moeite;)

    mzzl

  • DLeDuc

    Hallo,

    Het klopt dat de files als zip-files worden gedownload. Maar dit kan je heel makkelijk veranderen naar .jar files door gewoon de zip-files bij het downloaden op te slaan als .jar files.

    Hoop dat je hiermee verder kan.

    Mvg,

    DLeDuc

  • ikol

    cooldude ik hed een vraagje, hoe kun je die extentie wijzigen?

  • Hete poes

    khem een foef

    en ik wil harde sex

  • gf

    gfgffDLeDuc schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > Het klopt dat de files als zip-files worden gedownload. Maar

    > dit kan je heel makkelijk veranderen naar .jar files door

    > gewoon de zip-files bij het downloaden op te slaan als .jar

    > files.

    > Hoop dat je hiermee verder kan.

    >

    > Mvg,

    >

    > DLeDuc