Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JAVA naar Samsung uploaden via datakabel d900

  • bv

    Ik heb een samsung d900, gisteren is het gelukt om java games naar mijn telefoon te uploaden maar als ik het nu probeer en ik voeg een jad file toe aan de uploader dan krijg ik een melding op mijn tel. geen game! terwijl dat goede files zijn.

    weet iemand wat dat betekent?

  • dickhogie

    Ik had datzelfde met mn X820 heb toen samsung gebeld en die zeggen dat samsung dat ingebouwd heb dat je zelf geen spellen of progjes kan installeren ! behalve via WAP betaald dus !

    Ik had ook al een heleboel van dat spul er op gezet maar de files werden niet herkend. jammmmmer dus heb zelf nu ook een D900 besteld dus zit zelf ook weer met dat probleem !

    Mocht je het via een omweg toch voor elkaar krijgen hoor ik t graag van je !

  • Rik

    Hoe had je dat eerst dan gedaan?

    Want ik krijg helemaal geen java games op me samsung d900.

    Kun je me een mailtje sturen en zeggen hoe je dat hebt gedaan?

    Alvast bedankt

  • Cornee

    jaa je moet geen .jad file hebben maar een .jar =) volgens mij hoor, succes ermee!

  • Cornee

    ga anders naar http://www.waphq.net en upload daar een .JAR bestandje. Surf dan met je phone naar de URL die je hebt gekregen nadat je de file hebt upgeload, en via je mobiel kan je hem dan downloaden en instaleren, het kost op deze manier ongeveer 75 cent! heb het zelf ook gedaan met mn LG S5200, moet ook vast lukken met de D900 van samsung. Je betaalt alleen internetkosten (€0.75)

    succes er nog meer hoor =D

  • ekrem

    hey , mag ik eens vrage hoe je spelletjes download.alvast bedanktbv schreef:

    >

  • John

    Hallo,

    Om gratis JAVA te downloaden op je mobiel moet je kunnen GPRS;sen met je mobiel en het is heeeel ingewikkeld.. daarom heef www.goedkoopsterealtones.nl daarop wat bedacht ;-) klikken

  • steven

    Eej ik krijg het ook niet voor elkaar heb al een aantal dingen geprobeerd maar ik krijg geen javagames op mijn d900 dan iemand mij helpen stuur maar een e-mail

    al vast bedankt