Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Samsung X820

  • dickhogie

    Wie kan mij vertellen wat ik fout doe ? ik zet java spellen op mijn telefoon via bluetooth en pc en dan kan ik ze niet openen omdat hij zegt dat hij dat typebestand niet ken !

    Zowel jar en jad files ! die ik van getjar.com speciaal voor samsung X820 heb gedownload ! ook sis files ken hij ook niet.

  • Kloike

    Hallo,

    Ik zal je verlossen van het al zo moeilijk van het plaatsen van java gamesop je X820.

    Je maakt gewoon een verbinding met USB of bluetooth met de software van Samsung.

    Daarna typ je in je gsm *#9998*52824678255# (er komt op geactiveerd). Dit zorgt ervoor dat je de bestanden kan lezen.

    Daarna plaats je zowel het jar als jad bestand op je gsm doormiddel van het programma van samsung

    Vervolgend op je het .jad bestand op je gsm, en dan kan je het spel installeren en spelen !

    Hopelijk ben je ermee geholpen.

    Ps daarna typ je nog best eens *#9998*52824678255# in om de java controller weer uit te zetten. De bestanden kan je verwijderen op je gsm. De games staan onder het java menu

  • dickhogie

    Bedankt ik ga het gelijk proberen !

  • sam

    hoe maak je van een jar bestand een jad bestand ???