Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JavaGames (Gratis)

  • Daan

    Beste Java Gamers,

    Ik heb even een kleine wap site in elkaar gezet met 170 games.

    Hier kun je dus verschillende java games vinden.

    Ga eerst naar Java Games

    Vul dan je zoekciteria in, als je deze leeg laat krijg je een lijst met ALLE games.

    Ik hoor wel wat jullie er van vinden, ik zie dit niet als SPAM aangezien ik hier geen geld mee verdien.

    Groetjes Daan

  • Justin

    Ik weet niet wat jij voor een rare site hebt maar dit werkt voor geen meter!!

    Voor de liefhebbers heb ik wel een GOEDE site waar je GRATIS Java games vanaf kunt halen. Je hoeft ze alleen maar te op te slaan op je eigen computer en vervolgens kun je via Nokia PC suite (daar ook te downloaden) naar je eigen telefoon toe zetten (voor niks!).

    CU

  • Justin

    Moet je alleen wel de site erbij voegen:

    http://mobile.box.sk/

    Hij is een beetje traag.

  • Justin

    .. en nog eentje

    http://www.zgroup-mobile.com/demos/7210/index.html

  • Daan

    Hahahah,

    maak dan een nieuwe topic :)

    SIte werkt perfect

    Als je een brakke telefoon hebt kan ik daar niets aan doen :), sorry

  • Justin

    Oke, oke, hij werkt inmiddels, maar via een omweg, downloaden via GSM gaat traag en moeilijk, internet gaat beter, maar ook weer via een omweg, je weet het wel moeilijk te maken hoor.

    Maar toch, bedankt!

    Ik blijf kijken of er wat nieuws op komt. Gr,

  • Ron

    Hee Daan echt Top hoor die wap site van je!

    Ik waardeer het echt dat je die games beschikbaar stelt maar hoe kom je eraan???

    Groeten Ron

  • Daan

    Hahahahha :)

    We kunnen natuurlijk niet alles gaan verklappen he :)

    Kennis is Macht :)

    Groetjes Daan

  • Ron

    Kun je me misschien ook vertellen welke spelletjes leuk zijn? En weeet je ook waarom het spelletje “zoy” zon klein schermpje heeft??? zoy 1 als 2 en er zijn meerdere games! Ik heb een nokia 6100!

    Bedankt!

  • Ron

    ik bedoel zoy's rescue mission 1 en 2 hebben zeer klein beeld terwijl de rest keurig groot scherm is!