Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

infusio games

  • Jeroen

    De Panasonic GD 87 zou infusio-games ondersteunen. Wie weet hier iets van? Is het ook mogelijk om games te downloaden? Ben in het bezit van zo'n Live toestel en het enige wat er op te krijgen is zijn vervelende onspeelbare games over dieren en James Cunt enzovoort. Ik hoop niet dat Vodafone de toestelen gesimlocked heeft.

  • Arjan

    Hallo Jeroen,

    De GD87 was destijds al een slechte keus helaas. Hij ondersteund geen java, en dat is HET platform voor games. Het nadeel van infusio is dat alleen gesponsorde en inhouse ontwikkelaars van panasonic daar serieus mee bezig zijn. Je valt dus in de meeste gevallen helaas buiten de boot.

    Arjan

    www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

  • jeroen

    Een slechte keus is het toestel niet naar mijn idee. Het is tot nu toe het fijnste toestel dat ik ooit gehad heb. Dan heb ik het over de funties zoals de agenda en de spraakkwaliteit. Alleen Vodafone Live is afschuwelijk waardeloos, een aanfluiting,zelfs op de Sharp.

    Hoe zou ik evt achter die ontwikkelingen kunnen komen die je opnoemde?

    Ik zie de gamesmogelijkheden als een leuk extraatje, niet als een allesbepalende waarde.

  • Arjan

    Dan zou je even met Panasonic zelf contact op moeten nemen. Wie weet hebben ze onderhand wel een conversie programma hiervoor. Ik kan me niet inbeelden dat ze zelf niet inzien dat infusio niet geaccepteerd wordt.

    Arjan

    www.phone-fun.com | www.gsm-gaming.nl | www.fresh-mms.com

  • jeroen

    Dat heeft men bij Panasonic ook ingezien. De X70 heeft Java. Alleen heb ik gehoord.dat dat toestel hier niet heen komt. Kan het me wel voorstellen. Hebben ze alle functies voor elkaar, bouwen ze er zo'n feminiem model omheen.

    End of the story :-(….waarschijnlijk ook Panasonic's GSM-avontuur. Laat ze maar DVD-spelers, tv's en airconditionsystemen bouwen.