Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

lg kg800

  • Nan0uk

    hoi allemaal,

    ik heb een vraagje over de lg kg800,

    weet iemand hoe je tonen van je smsberichten kan veranderen? of kan dat niet?

    groetjes Nanouk

  • temmi

    hee Anouk, misschien heb je al antwoord gekregen, zo niet, komt ie: je hebt alleen keuze uit een paar voor geprogrammeerde tonen. Ga naar profielen; normaal; personaliseren. Daar kan je met ‘type berichtsignaal’ en ‘berichttoon’ je sms toon veranderen. Mocht je erachter komen hoe je sounds kan importeren laat mij dat dan effe weten.

    grtjz, Temmi

  • mathias

    Je hebt maar 4 berichtentonen op de lg kg800

    je kan dus geen gewone beltonen instellen als sms-toontje..mss kan je er wel extra downloaden ofzo , hoewel , ik betwijfel het..

    groetjes

    mathias

  • Juriën

    Ik heb zelf een samsung z140v met hetzelfde probleem alleen nu heb ik telefoon thema's van internet gehaald in op mijn mobiel gezet en dat heb ik wel een andere bericht-toon ik weet niet of er bij jou iets van bericht-toon-thema staat?? Je kunt anders eens proberen thema's te zoeken van je LG en die op je mobiel te zetten en te openen misschien heb je meer of andere bericht-tonen??

    m.v.g.

    Juriën (Laat even weten of het gelukt is ga hem waarschijnlijk ook halen -> malamute@bewondert.nl)

  • GJJ

    Kun je wel het volume van de sms toon harder zetten,ik kan dat namelijk niet vinden.

  • Juriën

    Ga naar menu druk op 1 , 3 , 2 daar zou het ergens moeten staan (heb hem nu zelf ook , nu je het zegt kan ik het ook niet vinden weet iemand waar?? Zelf denk ik bij de volgende stappen ^^)

  • GJJ

    Heb verschillende forums afgezocht maar overal staat dat je het volume van de sms niet harder kunt zetten.

    Tevens lees ik ook overal dat je het signaal van de sms niet kunt veranderen behalve de signalen die in de telefoon staan.

    Jammer dat je die er niet zelf op kunt zetten,had wel een paar leuke gevonden.

    Verder vind ik ook dat je niet echt hard geluid op de speaker hoord van met wie je aan het bellen bent.

    Mocht er nog iemand iets weten om de telefoon te verbeteren hoor ik het graag!!!

    Gr.GJJ

  • Babette

    Hallo,

    ik had een vraag; kan je de lg k800 ook op luidspreker zetten als je belt?

    Alvast heel erg bedankt ^ ^

  • tjw

    wie stuurt mij de code op van lg kg800 chocolate harder code nou ik heb een vriend hij deedt die code en die ging zo hard dat was abnormaal

  • GJJ

    Nou wat is die code dan?