Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

spellen op de lg kg800

  • melissa

    hoe kan ik spellen installeren op een lg kg800?

  • jennifer

    ik weet het ook niet.. ik wil daar ook nog achter komen… :(

  • Ruud

    Hier vindt je een handleiding om spellen op je KG800 te zetten:

    http://www.writingup.com/nullauth/installing_java_games_on_lg_kg800_chocolate

  • Jordie

    Bij jouw uitleg kom ik erg ver, Ruud.

    Maar om bij mobileplayground een JAR te downloaden, unzippen en naar JADmaker te verschuiven lukt me niet.

    Ik doe iets verkeerd, maar wat?

    Moet ik eerst een spel ergens anders downloaden en vind ik dan hier de verbetering of is die JAR op deze site het spel zelf?

    Graag onder uitleg 3. Download Java (*.jar) file. tot en met punt 3.3 meer uitleg, daarna lijkt het mij wel te doen.

    Bij voorbaat dank,

    Jordie3

    Ruud schreef:

    >

    > Hier vindt je een handleiding om spellen op je KG800 te zetten:

    >

    > http://www.writingup.com/nullauth/installing_java_games_on_lg_kg800_chocolate

  • Myrthe

    heb m'n telefoon net.. en ik heb er alleen sudoku op. weet iemand ook een site om spelletjes voor de LG te dowloaden?

  • Timson

    zoek gewoon op google spelletjes lg kg800 vast wel genoeg hits waar je gewoon spelletjes vanaf kan downloaden…

    als je dan een bluetooth stickje koopt/hebt kun je ze er zo opzetten

  • sjaanie123

    hey, ze hoeft toch geen stick te kopen, het zou toch ook moeten gaan met de bijgeleverde kabel?? ik ga het zo maar eens proberen met de site die hier vermeld werd.

    xx

  • Loes

    Het werkt wel echt sommige spellen doen het niet, maar je meot er gewoon meerdere doen. Als het niet lukt is het herhalen van stappen altijd nog een optie. Gewoon goed lezen goed opletten en goed je best doen en het meot lukken! (Deze spellen doen het bij mij tot nu toe: Puzzle Bobble 1, South Park.)sjaanie123 schreef:

  • Tari

    Jaa. maar van welke site haal jy die spelle?Loes schreef:

    >

    > Het werkt wel echt sommige spellen doen het niet, maar je

    > meot er gewoon meerdere doen. Als het niet lukt is het

    > herhalen van stappen altijd nog een optie. Gewoon goed lezen

    > goed opletten en goed je best doen en het meot lukken! (Deze

    > spellen doen het bij mij tot nu toe: Puzzle Bobble 1, South

    > Park.)sjaanie123 schreef:

  • Thomas

    Hmm, als ik de contents Bank opstart en op connect druk krijg ik elke keer weer de foutmelding: Initializing…. Please Wait.

    Weet iemand hier wat aan te doen?