Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Gedownload en nu

  • Martijn

    Hallo ik heb de Samsung s321i van HI. Hier kun je ook java games mee downloaden en vervolgens op je telefoon spelen. Ik heb alleen mijn java games van het internet gehaald en wil ze nu gratis op mijn telefoon zetten. Maar ik weet niet hoe. Als je het via imode doet kost het geld. De enige optie is dus per infrarood of datakabel maar hoe moet ik dit doen. En hoeveel kost zo'n kabeltje ongeveer (belcompany wist het niet want ze hadden het niet). Ook heb ik van verschillende kanten gehoord dat HI (KPN) deze methoden had geblokkeerd en dus de enige manier per IMODE was.

    Wie kan mij verder helpen.

    Alvast bedankt iedereen.

    MARTIJN

    P.s. ik zie dat er hier veel vraag is naar gratis te downloaden java games. Ik heb ze gedownload via BitTorrent. Twee pakketten van ieder 300 games in Jar bestanden. Als ik er tijd voor heb ga ik ze proberen online te zetten voor jullie de link krijgen jullie dan.

  • Suzanne

    Hier dezelfde vraag.

    Ook ik wil javagames op mijn gsm installeren. Ik heb een datakabel en die werkt.

    Ik heb een sony ericsson k300i.

  • Paz

    Je moet Jar files op je geheugenkaart plaatsen in een nieuw mapje. Als je dan je telefoonverkenner gebruikt kun je de files openen/installeren.

    Alleen Jar files, geen JAD files.

    Succes,Paz

  • zeus

    Beste,

    ik heb eveneens de dingen gedownload op mijn pc; ik beschik over de kabel om de .jar-games over te zetten naar mijn K300i maar als die overzet in een map krijgen deze een blauwe ruit-logo en kan ik ze slechts openen als picture msg.

    Effectief een niuwe map aanmaken naast de bestaande mappen (picutres, sounds, videos, themes and other) lukt me niet.. Wat nu gedaan?

    alvast bedankt voor je reacties

    Z

    ps wat versta je onder telefoonverkenner in de K300i?

  • paz

    verkenner zoals in windows.

    De jar-files kun je ook in others zetten, werkt voor mij prima.

    de bestanden met zo'n ruitje delete ik altijd, is niets mee te doen.

    succes, Paz

  • Rik

    Hoe kun je jad bestanden omzetten in jar bestanden?

    En werkt dit ook voor de samsung d900?