Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

JavaGames (Gratis)

• Justin

Mocht je geen zin hebben om te wachten met dat gewap en heb je een pc / laptop met infrarood kijk dan eens op deze pagina:

http://www.nokiafan.nl/2003/pages/mms/midlets/gamesnf.htm

Deze bied het ook gewoon Gratis aan, alleen effe zoeken.

• Daan

Beste Justin,

Ik heb inderdaad een laptop met infrarood en mijn telefoon ondersteund ook infrarood (Samsung E700) kun je me vertellen hoe ik de games op mijn mobiel kan krijgen?

Groetjes Daan

• Justin

Van een samsung weet ik niet zoveel, maar ik heb een nokia 6100 en maak gebruik van de software van nokia (te downloaden op internet www.nokia.nl). Met deze software kan ik een backup maken van mijn telefoonboek, logo's en ringtones toevoegen en verwijderen, hieronder vallen dus ook applicaties zoals wordclock, netmonitor, java games uploaden. Voor de samsung zou hetzelfde moeten kunnen en dit scheelt je dan een hoop tijd aan wappen. Paar sec. en het staat erop.

Hoop dat je het kan vinden op internet.

Gegroet

• Daan

Helaas kan dit niet mete en samsung en ook niet met een siemens of motorola.

Dus je begrijpt nu denk ik wel waarom ik die site gemaakt heb.

Dus ga niet zomaar andermans site af lopen kraken omdat het bij JOU toevallig werkt!

• Justin

Ik denk dat je me niet helemaal begrijpt, downloaden vanaf www.amendo.nl/wap geeft een time out na 3 / 4 minuten, en ja, als dat 3 keer zo gaat word ik ….

Maar ja, afkraken hebben we al gedaan, so be it :) !!

Site is oke, voor sumsung misschien.

• AEEEEEEEEEEE

zet ze op een site,

dan kan ik ze downloaden en over zetten op mijn t610 met bleutooth!

• Xander van Waart

Goeie site alleen niet alle spelletjes doen het op een Samsung E700, zou je mij kunnen vertellen waar ik een omschrijving van de spelletjes kan vinden en welke geschikt zijn voor een Samsung E700?

Bij voorbaad dank,

Xander van Waart

• Justin

Daan,

Zou je eens een kijkje willen nemen op de volgende sites:

www.samsung.se

http://www.samsunghandphones.com/E700.htm

Daar kun je easy studio downloaden en volgens horen ringtones enz. mee verzenden via infrarood!!!

Ik hoor het wel.

• occy

kun je me vertellen met welk programma je ze in je t610 zet?

• Mick

Jouw website werkt momenteel niet (meer). Kun je deze weer “in de lucht” krijgen? Ben erg benieuwd!

gr.

Daan schreef:

>

> Beste Java Gamers,

> Ik heb even een kleine wap site in elkaar gezet met 170 games.

>

> Hier kun je dus verschillende java games vinden.

> Ga eerst naar Java Games

> Vul dan je zoekciteria in, als je deze leeg laat krijg je een

> lijst met ALLE games.

> Ik hoor wel wat jullie er van vinden, ik zie dit niet als

> SPAM aangezien ik hier geen geld mee verdien.

>

>

> Groetjes Daan